16 oktober

whazzup? sorry att jag inte skrivit på länge. min vecka har varit ganska upptagen. aja, jag gör en snabb genomång av veckan;
måndag: red på ascot,
tisdag: red också på ascot.
onsdag: var med evelina, vi var i stallet en stund, hade match sen, vi förlora...

så, till torsdag. idag var det skola, jag, emelie och erika lurade alla att vi hade biologiprov, och precis när vi kommer till vår NO lektion så står det PROV på våran whiteboard tavla. då börjar hon skriva massa saker under och det visar sig att vi ska hålla på med provrör, hahha, lurad :) alla hade ju varit emot mig , emelie och erika och de fick världens chock när vi kom dit, :) sen lurade vi pararell klassen att de hade prov, frida blev jätterädd och skrek typ har vi prov!? sen lurade vi conna också. haha, vilken rolig dag :D imorrn drar jag och teamet till västerås så jag kommer inte att kunna blogga på hela  helgen då. nu ska jag ut med totte, sen ska jag åka till centrum med kajsa. bloggar ikväll tror jag, om igår, vi var på sydpoolen med klasssen och pararellklassen :)
tjing tjong,

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0