6 dagar kvar...

dålig uppdatering idag, men jag har varit borta hela dagen nästan. efter skolan följde jag med emelie hem och vi gjorde oss i ordning inför Take Care. Det var första gången jag körde ett pass där, och jag hade tur för det var ett av de lättare. Jag tyckte att det var ganska lätt och det var faktiskt roligt. Tur att jag är frisk nu så jag kan vara med på det.
Efter Take Care hade vi spelarmöte med laget, och vi gick igenom massa saker inför 2009. Inget speciellt med det.

När jag kom hem bestämde sig jag och Kajsa att vi skulle hitta på något så hon kom hem till mig och vi började kolla på Pretty Women. Hon hann inte se klart den, för hon skulle hem.
Så här sitter jag nu, tittandes på Pretty Women i min ensamhet. Jag har sett den flera gånger, mne jag tycker att den är väldigt bra. Dessutom hade Kajsa aldrig sett den, så det passade.

Imorgon ska jag och Emelie till stan, vi åker nog in med conna, frida, frida och alice. det blir kul. sedan ska emelie sova hos mig, vi ska ha tjejkväll och ha jätteroligt.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0