3 dagar kvar!

nu har jag laddat upp lite bilder från helgen. min dator krånglar och är seg, så det tog en evighet.

Idag var jag i stan med kajsa och handlade klart de sista julklapparna. det känns skönt att var ute i hyfsat god tid.
vi hade jättemysigt, åt lunch på det gamla vanliga stället, Al Forno, och  fikade på Espresso House.
Ikväll ska vi pynta och fixa. Mamma var uppe till tjugo över fyra inatt och städade hela huset, stackarn. Pepparkakshuset vet jag inte hur det blir med, Linnea är ingen expert på det, och hon har redan lyckats krascha ett. 
Jag bloggar nog senare ikväll, om jag orkar. Jag har ju ett nyårslöfte på att blogga minst två ggr om dagen, men det är ju inte nytt år än, så...

                   








1. Emelie stretchar nacken
2. Jag posar hett (a)
3. Emelie leker mus
4. Emelie koncentrerar sig på filmen
5. Totte Julhälsar till alla läsare


/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0