2 dagar kvar!

gash, vad trött jag är. jag sov hos amanda i natt, eller inte sov vi något vidare mycket. när vi kom dit bakade vi pepparkakor, men vi gjorde lite för tjocka, så de svällde jättemycket i ugnen. Vi badade också jacuzzi, och så satt vi uppe till typ halv fyra och bara snackade.

på morgonen var vi tvungna att gå ut med tyson, så vi fick kravla oss upp ur våran varma och sköna säng och gå ut. det var lerigt ute, så mina uggs läckte in och är om möjligt ännu smutsigare nu.
totte behövde också gå ut, så när jag kom hem fick  jag gå en långpromenad med honom också. med lite övertalning lyckades jag få med mickan.

nu sitter jag här och väntar på att mormor och min kusin ska komma hem, för vi ska julbaka.

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0