20 oktober

skola idag, tråkigt som vanligt. dagen börjar ju perfekt med no, usch å fy å blä. då får vi  veta att vi ska ha biologi prov på typ matspjälkningen, oh, yes, perfekt, jag vet ju allt om det, naat. sen är det vanliga trista lektioner som matte, franska, so/sv. jag hade retat sofia för hur hon skrattar( hon skrattar helt galet ^^) å sen på vår sista lektion säger adde(han har inte hört något av det vi pratar om) att vi skrattar jättelika. då började vi asgarva.
efter skolan följde sofiia med mig home och vi körde roller coaster på min syrras mobil xD vilket liv vi har , haha. sen satt vi lite vid datan, men inte så mycket mer. det var väl det mesta från min dag. ska försöka övertala some peoples att åka in till stan imorrn, vi får se om de är sugna på det :)<3
tjing tjong,

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0