20 oktober

shuu, da blogger emma is back in town,
jag har haft en jättemysig helg med massa fotboll. det har gick jättebra för mig, gjorde ganska många mål *stolt*. i fredags var vi på pizza hut och jag hällde i salt i allas drickor när de tittade bort ;) mest lurad blev lovisa (och jag ) jag stod och snckade med lovisa, och medans hon tittade åt andra hållet och gjorde grimaser åt mig så hällde jag i massa salt i hennes cola. sen gick jag därifrån och låtsades som ingenting. hon blev lite skojsur på mig (a)
i lördags var det tre matcher, första vann vi med 4-0 mot ett 94-lag, andra spelade vi 1-1 mot ett 94-lag och tredje vann vi med 6-1 över ett 95-lag. när vi kom hem gick alla och duschade och började sminka sig, för vi skulle på disco på kvällen. först åkte vi till McDonalds och käka,( det heter ju inte McDonalds cupen för ingenting) å då fick vi reda på att vi inte skulle till det stora discot, utan till knattediscot! vi blev ganska sura då, men de flesta gick ändå.  det blev lite pinsamt, för alla var typ 96-or. men vi hade kul ändå, vi var lite oseriösa och dansade jättefult. haha.
tyvärr så åkte vi ut i kvarten, mot det lag som sedan gick till final. aja, vi gick med breddade lag, det vill säga, två lag som var jämna, alltså inte div 2 och div 4 lag. 

en mysig helg hr jaag haft, som sagt ;)

/emma

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Dt var ingen god cola ;D <3

2008-10-25 @ 22:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0