7 november

Har tyvärr inte kunnat skriva något idag, för jag har inte varit hemma någonting. Åkte hemifrån vid åtta, och kom hem nu vid nio. 13 timmar, i think.
först var det som vanligt skola, inget intressant med det, sen gick jag till bb med emelie. Där träffade vi kajsa, mickan och maria, vi skulle åka till täby. Men maria följde inte med, så det blev jag emelie, mickan och kajsa.
Hann inte vara där så länge, det var lite synd, för vi skulle ha klassmiddag halv 6. Jag köpte a beautiful tunika, och så fikade vi, mer hann jag inte med.
Skolmiddagen var väl ganska rolig, vi åt gott, lekte kull över hela skolan( å den är ju sååå stor x) ) och så var det någon skrattjej där, sounds weird, men men.
kevin i Idol är sjuuukt bra, idag var han bäst. Alice var också bra. Jag såg inga mer, jo, robin e, han var också ganska bra. Men nu ska jag kolla på fredag hela veckan, eller kanske hemma bäst.... hm, det känns som om jag har haft ett sånt här problem förut.

   
min skylt på klassmiddagen,


mums, isté


Kommentarer
Postat av: emelie

göran persson <3 maud olofsson

2008-11-07 @ 22:08:49
URL: http://emelinord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0