18 november

slarvigt, slarvigt.  skrev inte igår, men jag orkade bara inte.
idag vaknade jag och kände mig jättetrött! så var det igår också, vet inte varför. skola som vanligt, vi hade någon föreläsning, Drogfritt, tror jag den hette, eller som jag sa, drogunderhållning, haha. somnade nästan under lektionen.
Efter skolan följde nördy med mig hem, ci hade våran pluggdag idag. Emelie tror tydligen att plugg menas med playahead, för hon satt vid datan hela tiden medans duktiga emma faktiskt jobbade. Vad gjorde vi mer? Jo, vi åt, kollade i gamla fotoalbum och kollade på sex and the city. Nu sitter jag ensam och kollar på Ugly Betty. Pluggar dessutom lite till matteprovet imorrn, men jag är inte direkt stressad inför det.
Au revoir les suckers,

/emma

Kommentarer
Postat av: emelie

min pluggning e faktiskt bra (a)

love u emmaslemma <3

2008-11-18 @ 21:35:32
URL: http://emelinord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0