13 november

Bonjour les suckers.
Dagen har varit bra, vi hade matteprov och jag tror att det gick jättebra för mig. Alla som blev klara fick gå lite tidigare, och jag tyckte synd om stackrarna som satt kvar med provet. tänk er vilken stress man måste få!
Annars har jag sysselsatt mig med att kasta mandarinskal på sixten, ett stort nöje. Nackdelen var väl att jag fick skulden eftersom skalet låg på min bänk och Heike såg mig kasta det, men men, vad gör man inte för lite skojs skull?
Det var länge sen jag la in lite bilder, påminn inte alice om det, för jag är nog skyldig henne ganska många armhävningar. That's why i'm taking my camera with me to the stable.
Au revoir mes copains,

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0