5 november

bonjour,
My god! Gud vad mycket plugg det är! Poor me. Todays work:

Engelska prov
Biologi prov
Matteläxa
Stallet

Hm, låter kanske inte så mycket när jag väl skriver det, men om man ska få in 24 sidor om matspjälkning med mera känns det jättemycket.
Idag var Sofia och Karro sjuk, så det  var bara jag, Emelie och Erika i skolan av oss. Våra lektioner har varit ganska lata, för Cissi har varit sjuk, och då har det inte varit så mycket koncentration på lektioner. Men vår vikarie är rolig, vi får göra lite som vi vill.
Stallet var roligt idag, förutom att jag frös supermycket. Tog lite bilder på Ascot och Svea, de blev lite suddiga, vet inte varför. Haha, jag slipper armhävningar imorrn ;) Men jag hinner tyvärr inte lägga in alla bilder, måste fixa lite av matteläxan och biologiprovet.
På söndag är det Fars dag ska ge papi en prenumeration på en fotbollstidning, i think. Alla som känner min pappa förstår nog att det passar in perfekt ^^.

          
1. Ascot
2. Svea
3. Ascot gäspar ^^


Au revoir

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0