1 november

my good! är det redan november? gud vad snabbt tiden går. jag längtar tills den "riktiga" snön kommer, inte bara sån här slasksnö som igår. men det var ändå rätt så mysigt, snön alltså. Då känner man ju att vintern är påväg, åååh, vad jag längtar!
Håller fortfarande på med mitt rum, så inget nytt att berätta vad jag har gjort idag. Jo, jag vill hälsa välkommen hem till min söta lilla sötkorv Maria som kom hem från London igår. Just nu är jag på jakt efter oversizetröjor, funderar på att köpa en från BikBok, ohlalala, så underbart fin den är. Några tips om vart man kan hitta fler?
Jag måste säga att The Hills är min gud. I love it! 
Nu måste jag hjälpa till med middagen, har önskat mig räkor, and shrimps it is!
Au revoir,

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0