30 september

förlåt, förlåt mitt namn är plåt, jag har inte skrivit på jättelänge! aja, jag ska skärpa mig!
idag var det skola, usch å blä å fy. det blev ju inte så mycket bättre av att man får två oförberedda(!) prov direkt på morgonen. men, men, lyckades ganska bra med dem, tror jag ;) vi spelade bollruta som vanligt, vilket jag faktiskt har börjat tröttna på. alla killar kör på att skjuta ut tjejerna, så så fort man kommer in får man direkt ställa sig i kön som inte är så kort direkt ^^
annars har jag haft en ganska lat dag, matten gick sådär, min hjärna funkade inte som den skulle riktigt. men alla lärare är på kurs, så vi hade vikarie idag.
dagens citat: tur att inte göran inte vet att jag är smart. haha, jimmy låtsades att han inte förstod talen så att han slapp jobba (a)

efter skolan övertalade erika mig att följa med till bb(en skola alltså, inte sjukhuset (a) ) , men jag följde med på ett villkor, att jag fick låna hennes underbara halsduk, =) jag träffade kajsa, mickan och marri där, så jag följde med dem hem till mickan. tim var också med, och chrille skulle ha varit det, men han hade blivit inkallad till en innebandygrejjs eller nåt knas så han kunde inte. kunde bara vara med dem en stund eftersom de skulle kolla på mickans dansgrej, och jag var tvungen att plugga inför ett kemiprov som vi ska ha på torsdag, yeaay, naat. nu ska jag gå och kolla på ugly betty,
sejaaah <3

jag snor den lite från annas blogg, men den är så underbart fin, ska köpa den snart =)
min favorit tunika som jag ska köpa, fick den som tips från min kompis annas blogg, tack så mycket   =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0