29 oktober

orkade inte skriva yesterday, men jag var i allafall i stan med mormor, mes cousins och två andra tjejer som är barn till min mormors kompis. vi såg high school musical, den var inte så värst bra, men det kan ju ha varit för att det var svenskt tal, det gick inga med engelskt tal de tider vi ville se, men dt gjorde inget, dan var mysig ändå.
idag vaknade jag vid halv elva tiden någonting. jag och evelina skulle rida ut, så hon kom och hämtade mig vid kvart över elva. vi var värsta reflex nördarna, haha. vi hittade en jättesnygg reflex mössa i helenes låda. hästarna var jättelugna tills vi var på hemvägen. evelina och jag upptäckte nya vägar, å då kom vi på en äng. då blev ascot och tralli lite galna, så tralli stack iväg och ascot blev helt galen. well, vi lever fortfaraande i allfall.
nu sitter jag och kajsa och kollar på one tree hill, mysigt värre. har målat en vägg idag, super stolt. koej, det var ine riktigt en vägg. hm, en tredjedel. men den tredjedelen blev bra :)
tjing tjong,

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0