27 oktober

en hårt arbetande emma här,
håller på att måla om mitt rum, ouff, inte visste jag att det var så jobbigt att måla ett tak. det är jättesvårt att få det jämt ;O jag kan ju i allafall säga att jag inte lyckades nåt bra med det.men men, jag lyckades i allafall bra med att få färg i ansiktet, det är ju alltid ett plus.
idag har jag bara varit i mitt rum. jag har burit fåtöljer, sängar, skrivbord, lampor, lådor, byråar, ja allt som man kan ha i ett rum. det tog jättelång tid att täcka över golvet, lister och uttag, men när jag äntligen var klar var det dags med målandet. mamma övergav mig för stallet eftersom hon skulle bort ikväll till mys mamma ohc planera nåt vi ska ha med klassen, men hon får skylla sig själv att det inte blev något bra i såfall, haha.
har också  varit ute med totte några gånger. annars har ignet spännande hänt, så det blir ett snabbinlägg,
tjing tjong,

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0