26 oktober

hola,
dagen började med att jag fick stiga upp tidigt(jag tror inte att många tycker att 9 är tidigt, men är man en riktig nattuggla så är man ;) ) och jag var supertrött. jag var på zonträning och det var faktiskt ganska kul. i vanliga brukar jag  inte gilla det, men idag gjorde v i ganska roliga övningar. vi körde i stort sett bara dribblingar, vilket kanske inte är min starkaste sida.
har också gått till kajsa alias "smittbäraren" och hämtat mina stuffs från när vi sov över. äntligen kan jag använda mitt egna smink, jag har liksom inte orkat gå och hämta grejerna först nu. okejj, vi bor 25 meter ifrån varandra, så det var inte direkt långt att gå, men men, orkar man inte så orkar man inte.
jag tror jag håller på att bli förkyld, men det är väl ganska passande, eftersom det är lov och allting nu. dessutom kanske vi inte kommer ha några träningar i november i fotbollen, så det är ju ganska skönt att jag inte missar någon då. mina misstankar ligger på kajsa, jag tror att det var hon som smittade mig ;) <3
nu ska jag gå och ladda upp inför ikväll med satc och varmt te, mums.
sejaaa,

/emma


Kommentarer
Postat av: Kajsa

oj, dt var ju, host, inte meningen... x)

älskar dej sötnos <3

2008-10-26 @ 20:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0