26 oktober

kom precis hem från nörden :) <3 jag hade jättemysigt och roligt, speciellt när jag, karro och moa hade chokladsås krig. jag hade chokladprickar över hela mitt ansikte, haha. tog lite bilder utomhus, ska nog lägga upp dem imorgon tror jag, vet ine om jag orkar idag. kollade på date movie, jaa, den var väl normal, eller? nu börjar jag känna mig väldigt trött, tekniskt sett är klockan 1 nu, har inte riktigt vant mig vid tidsomställningen än. imorrn ska jag jobba, måste rensa ut heeeeela mitt rum så jag ska kunna måla om det. rött och vitt blir det, som lagets färger. tror ni det blir snyggt? hoppas det i allafall. ska göra en före och efter bild sen. jag bloggar nog lite imorgon.
tjing tjong,

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0