25 oktober

en trött emma i sitt skrivande. jag orkar inte gå igenom hela min vecka, men jag säger bara att den har varit väldigt stressig. förlåt, jag ska bli bättre på att uppdatera varje dag, men det är ganska¨svårt att hinna med prov och läxor, fotboll, hästar, kompisar, familj. men men, jag ska bättra mig.
igår sov jag hos kajsa med maria, vi var uppe till kvart över fyra och såg på I know who killed me och en bit av sex and the city filmen :) vi var tvungna att gå upp åtta, för vi hade fotbollsavslutning with da team, en hel dag blev det med alla söta fotbollsspelare :). först åkte vi till kastellet och körde "fångarna på fortet" , det var roligt, med lag vann, *stolt*. efter det åkte vi till kristos och käkade, mums mums. jag käkade typ tusen bitar pizza eftersom jag inte ätit någon frukost.
efter kristos gick vi till bb och spelade mamma/pappa match. hm, jag vill nog inte säga resultatet... ;O i slutet rusade alla tjejer ut på planen och spelade samtidigt, 30 stycken, rörigt?
När vi spelat mamma/pappa matchen klart gick vi in i matsalen och käkade tårta och bullar. vi hade prisutdelning, alla fick varsitt pris :)  tårtorna var formade som fotbollar, men jag gillar ju inte tårta, så jag våldgästade bullkorgen istället. men dan var i allafall jättemysig.
tanken var att efter vi ätit tårta så skulle vi åka och bowla, men vi skulle ha släktkalas för min syrra som fyllde år förra veckan, så jag kunde inte "/ var sur för det ett tag, men sen gick det över.
jag, ludde, jonis och hasse kollade på när lammen tystnar. okej, jag erkänner, jag gick därifrån efter typ tio minuter. haha, kalla mig feg.
jag är jättetrött, sleepytime soon. imorrn har jag zonträning, ska bli skojjs.
tjing tjong,

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0