2 oktober

hejsan alla glada,
idag var det skola. vi skulle haft två prov idag, alltså skulle det ha blivit fyra prov den här veckan, men lärarna hade glömt att meddela att det var helklass på musiken, så den andra gruppe åkte iväg å då satt vi kvar och väntade på göran alias urban, men han kom aldrig. så vi satt där och väntade. fast heike förklarade sen för oss att vi  hade helklass, men då var det ändå försent att åka dit. då ville mattias köra hänga gubben på tavlan( oseriöst alltså;) ) men det gick väl lite överstyr kan man väl säga, och det slutade med att victor sprang in i whiteboard tavlan, hahaha.
men vi fick i allafall 1 prov, matte, och det gick jättedåligt för mig! aja, strunt i det.
efter skolan gick jag och emelie pemelie till bb och träffade kajsa, mickan, maria och amanda. tanken var att jag, emelie och kajsa skulle fika på det nya(inte nya direkt, men jag säger det  i allafall) caféet i centrum. men mickan blev sugen på att hänga på, och när emelies mamma släppte av oss vid busshållsplatsen träffade vi sofia och karro, så de hängde också på. det var jättemysigt, och jag beställde det vanliga, en salami macka och cola . kajsa och mickan testade chai latte, men de gillade inte det, så det slutade med att båda drack ur min cola som vanligt. dessutom gillade alla min macka, så de var inne på den också ;)

ska dra nu, ska plugga till franskan och sen till kemiprovet som blir imorrn istället ;) puss

                 
från vänster ; haha, jag gillar budskapet i texten ;) hittade den på forever21.com
emelie hade på sig de här tightsen idag, de ser ut som jättetajta jeans, men det är egentligen tights :) vill ha dem, som sagt :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0