16 oktober

nu har jag och kajsa vart och fikat, de va mysigt mysigt :) hon fick världens skrattanfall när jag drev med henne xD hon skämde ut sig lite på Candy shop, haha.

i tisdags var min klass och pararell klassen på sydpoolen, det var jätteroligt :D vi åkte i ström nerför vattenrutschbanan och alla krockade med varandra ^^ det var så här ström emot när man kom ner för rutschbanan och alla fick panik då, eftersom alla kom dundrade ner och före med knäna så man fick värsta blåmärkena, och jag åkte alltid först såjag fick alltid ett skrattanfall när jag såg hur alla började hoppa över varandra för att komma därifrån. haha, jag fick  i allafall några blåmärken :) sen lekte jag kull med allan, frida och bohjort, conna var med i slutet :) det var jättekul, jag och alice lurade bohjort så han blev jättesur ;)

dagens låt: jag är en vampyr, Markus Krunegård
dagens citat: jag dog när izzie, nej, jag dog när izzie, vänta, jag dog när izzie, oj, jag menar jag grät när izzie,(
svårt att fatta för dem som inte var där ^^ )
dagens mysigast: fiket i centrum
dagens hemsida: www.glosboken.se, hjälper jättebra när man har glosor :D (
jag fick länken från emelies bogg ;) )
Bilder från idag;
  



jag älskar er, kajsa och totte <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0