11 oktober

gäsp. jag är feeeeet trött. jag hade ridlektion i morse, så det var bara att gå upp klockan halv åtta i morse klä på sig och dra vidare. stackars lilla mig. men ridlektionen gick i allafall bra, tycker jag, :) när vi kom tillbaka till stallet var vi tvungna att fixa till  svea också, så det tog ännu  längre tid att komma hem. men när jag till slut var hemma åt jag lunch( från kristos, big suprise? nono) och sen däckade jag framför sofffan. kollade på brudens bäste vän ellr vad den nu heter, den var ganska bra, lite förutsägbar, men vilken film är inte det?

lite bilder från torsdag-fredag
          

          



hare gött,

/emma  

Kommentarer
Postat av: frida

snygging :D

2008-10-12 @ 16:46:42
URL: http://friidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0