10 oktober

aah, förlåt för att jag är så seg på att skriva, men jag har bara inte haft tid, kort från veckan:
tisdag: spelade match mot boo, vi förlorade "/
onsdag: red med nackspärr ;)
torsdag: hade profildag i skolan, var ute  och fotade hela dan med erika, lovisa óch adde :)<3 på kvällen var jag hos kajsa och flummade ganska mycket xD

idag hade vi också profildag, men istället för att fota photoshopade vi våra bilder. min och lovisas blev ganska tråkiga, men vi orkade inte hålla på längre ;) jag håller på med en design(okej, adde gör det ;) ) till min blogg. min som är nu är så tråkig! så det gjorde vi också lite på lektionen. annars har dan vart ganska ohändelserik :)
planerade att lägga in några bilder från igår och idag, men datan är lite weird så vi får se om de kommer ikväll ;)

nu håller jag och erika på att lägga in bilder på datan från idag, det är mysigt att ha profildagar :)
tjing tjong,

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0