9 november

Dålig uppdatering idag, men har vart i stan med mamsen, så jag har inte varit hemma. men jag var ute efter ett par uggs, och det var precis vad jag hittade. så jag var jätteglad att vi slapp gå i tusen butiker för att hitta dem, vi hittade dem i typ fjärde butiken. annars så åt vi där, och åkte sedan vidare till t och köpte en lampa till mitt rum, mat till totte och en skrivbordstol. Inte så roliga saker, men nödvändiga.
Nu sitter jag och lyssnar sönder Leona Lewis Forgive me, haha. I love it! Jag orkar inte plugga, men jag antar att jag måste. Jag fruktar provet imorrn. Det var ett tag sen jag gjorde dagens outfit, så varsågod och njut.



Ljusblå tunika: Bik Bok
Skärp: GinaTricot
Tights: ?



My precious Uggs



/emma

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu är det dax för en frågestund i min blogg www.frazzeh.blogg.se sätt i gång och fråga så mycket ni bara kan, frågestunden avslutas imorrn klockan 13.00 då tar jag och svarar på allas frågor, i ett inlägg Ni får fråga hur mkt ni vill och vad som helst så skriv så att tangentborden sprängs!!!

2008-11-09 @ 19:21:20
URL: http:// frazzeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0