6 november

Tjolahopp,
Nu har Kajsa och Karro precis gått hem. Vi var ute med Totte ganska länge och köpte Ben & Jerrys, mums mums. Vi svullade i oss dn på kanske 10 minuter eller nåt, haha. Vi har gått ut med Totte, läst  skvallertidning(min gud) och fikat. Okej, nu är den stressiga perioden slut på den här veckan, så jag lovar att jag ska börja skriva fler inlägg om dagen. Jag har varit jätteslarvig på sistone, men tiden räcker som sagt inte alltid till "/ Aja, förbättring på G.
Hade engelskaprov today. Super lätt var det, trodde att det skulle vara svårt, men icke sa nicke.

Jag är biosugen, funderar på SAW. Men då tror jag inte att det är någon bra idé att gå med Kajsa, Maria eller Mickan. De vågar ändå inte se klart filmerna. Haha, jaja, får fortsätta fundera.
Om en månad och 18 dagar är det julafton! Jippi! Jag kanske borde börja skriva önskelista. Några saker som kommer stå med:
Foundation ID
IT Girl
Gossip Girl

ehm, ja. Det var väl det, då. Men jag har inte börjat fundera helt än, så jag kan lova att det kommer mer ;).  Jag lägger in lite bilder senare från idag senare ikväll, slipper armhävningar igen.  Ska plugga till biologiprovet och franska diktén.
Au revoir,

/emma

Kommentarer
Postat av: kajsa

lilla gmn, jag vågade se, dt va ni andra som ville stänga av ( men jag vill inte se dn på bio, läääskit (a) ) <3

2008-11-06 @ 20:00:40
URL: http://kajsasamuelson.blogg.se/
Postat av: emma

Ha! Say what ever you want, sweet heart, i know the truth. <3

2008-11-06 @ 20:32:13
URL: http://enews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0