4 november

Har funderat lite, ska nog inte ta bloggpaus. Anna ska kanske göra en header åt mig, har bara den jag har nu tillfälligt. Inte fin direk "/.

Idag har dan vart ganska rolig faktiskt, vi hade vikarie, och han sa alla svaren i matten åt oss, han orkade inte förklara ;) Var hos tandläkaren på morgonen, de spände min tandställning, buhuhuhuhuhu. It's gonna heart. Efter skolan följde Alice och Frida med mig hem, vi gick ut med Totte i typ 50 minuter, vi tog lite bilder. Jag har gått med på en deal med några kompisar, som tycker att min blogg är lite boring eftersom den inte har några bilder nästan. Så varje dag jag inte har bilder får jag göra fem armhävningar eller situps. Så därför lägger jag in några bilder från idag.
                                        
           
       
       
   

1. Alice och Frida
2. Alice
3. Jag och Totte
4. Jag och Totte igen
5. Alice och Frida
6. Alice och Totte
7. Frida
8. Totte
9. Alice och Frida
10. Jag, Frida och Totte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0