19 november

Ni har tur, samvetet säger att jag borde skriva minst ett inlägg om dagen, så jag skriver ett snabbt nu. Egentligen har jag inte tid, jag borde fixa allt som jag egentligen borde ha fixat förut, men det kan inte hjälpas, nöden har ingen lag.
Efter skolan var jag med maria och kajsa. Vi blev helt överlyckliga när vi såg att snön kommit och satte på oss alla ytterkläder så snabbt vi kunde. Snöbollskrig, ååh, vad härligt det känns att säga. Äntligen är snön här! Ja, som ni förstod hade vi snöbollskrig. Sedan var det dags att gå hem, och sedan dess har jag inte gjort mycket.
Ska göra min matteläxa, och lite andra viktiga saker, och sedan är det nog dags för Grey's. Hoppas det blir ett spännande avsnitt, de senaste har varit tråkiga, så spänning är ett krav.
Au revoir les suckers,

/emma

Kommentarer
Postat av: Kajsa

emmaslemma, du glömde berätta om cykeln ? x)<3

2008-11-20 @ 08:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0