16 november

Det blev då allt en kort bloggpaus, få se nu... cirka 9 timmar och 42 minuter.
Ja, dagen har väl inte varit den roligaste, fick spela fotboll utomhus, mitt i snön, och inte gick det bra heller. Man får väl ursäkta sig med att man inte spelat på tre veckor och att planen var täckt med snö. Sedan åt jag på kristos med maria, papi, flacke och emelie. Gott som alltid.
Nu har jag väl kollat på tv, gissat mig fram genom hela one tree hill med ma soeur, och ätit pyttipanna. intressant att veta? Kanske inte.
Imorgon är det skola, trist, varför går helger så fort medans skoldagar går så långsamt? Varför inte tvärtom? Jaja, nog med min filosofiska tankar. Tror jag ska gå och lägga mig i tid idag.
Au revoir mes copains,

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0