12 november

Bonjour,
Lite om igår eftersom jag hade för ont i huvudet för att skriva. Jag följde med nördy hem, vi åt mellis, gjorde läxorna, och hade jätteroligt. Jag fick världens skrattanfall när emelie visade en jätterolig bild från när hon var liten, jag garvade nog i tio minuter åt den, utan att sluta. Jag har aldrig haft så ont i magen efter en skrattaatack förut! Sedan åt jag hos dem, supergott. När jag kom hem var det uglt betty och desperate housewives time.

till idag. Efter skolan skulle jag, alice, lovisa, frida och frida fika på caféet i centrum, så lovisa och alice följde med mig hem medans frida och frida hämtade pengar. Vi gick ut med totte, och sen åkte vi ner till centrum.
Vi skrattade åt i stort sett allting, och när Frida ramlade när hon skulle på toa frågade en av de som jobbade där vad vi egentligen hade druckit. I och för sig stukade frida foten när hon ramlade, mend et var ändå lite komiskt.
Annars har jag tränat på ekvationer och grejjs, vi har matte diagnos imorrn. Värst vad många prov det känns som om vi har nu "/. Det kanske är så det är i sjuan, men inte visste jag det. men jag kanske är allmänt seg, ni andra kanske redan visste det? Haha, känns som om jag bara babblar på just nu. Nu ska jag till kajsa, eftersom det var så länge sen vi sågs.
Au revoir mes copains,

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0