JULAFTON!

God Jul allihopa! Uppdateringen har inte varit något vidare idag, men jag har inte hunnit. Mickan, Kajsa och Amanda kom och vi öppnade paket. Jag öppnade kajsas redan igår, men av henne fick jag en ansiktsmask, mascara och någon rosa liten grej som jag inte kan komma på vad det är för något. Av amanda fick jag ett presentkort på Kicks på 100 kronor, och av Mickan fick jag Body butter och ansiktsmask.
Maria kom på kvällen, och av henne fick jag en bra mascara.

På kvällen pyntade jag och fixade i ordning inför imorgon idag, menar jag. Det ska bli superhärligt, har redan varit och klämt på paketen från syrran. Kan tyvärr inte lista ut vad jag får, vilket jag egentligen är en expert på. Jag får väl vänta och se.

De gamla hederliga Djurgården julgranskulorna är även de på plats, inte så förvånande när det gäller pappa.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0