7 dagar kvar...

nu har jag ätit upp min goda bussola pizza och sitter och väntar på att jag ska bli sugen på min goda smoothie. jag gjorde någon som hette rosa drömmar(haha) med hallon, grädde, maränger och glass. den var jättegod, ja, jag tjuvsmakade,men jag ska ta den när jag inte är så mätt.

idag var det skola, vi hade pysseldag hela dagen. det var skönt att träffa alla kompisar igen och ännu skönare att det inte var några riktiga lektioner förutom reflektionslektionen. Jag hatar verkligen att pyssla, och mina grejer blev väl inte de bästa heller.
Efter skolan ringde jag kajsa och så var jag med henne, mickan, amanda och maria. vi hade jättekul, kollade på 50 first dates och skrattade hela tiden.



              

1. Totte och jag gosar
2. Mitt "fina" julkort. jag hann inte fixa med det mer än så,
3. mums, smoothie "drömmar"

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0