4 dagar kvar!

Nu börjar det närma sig med stormsteg! Jag kollade igenom mina gamla önskelistor och på en hade jag kommit upp i 27 grejer jag önskade mig, hur lyckades jag? Nu kommer jag bara på några få grejer, runt tio kanske. Men då har man större chans att få allt.

Jag ska lägga upp bilder från igår, men jag orkar inte just nu. ska snart äta lunch och sedan har jag smålagsturnering med 93:orna.
Jag och Emelie hade jättekul igår och idag. Igår kollade vi på Mad Money och The Notebook och gjorde världens godaste smoothie. Inte den nyttigare varianten, direkt, men whatever, man behöver tänka på sånt hela tiden.
Idag flummade vi jättemycket och spelade in roliga videos. Jag döpte om fem kontakter till samma namn i hennes telefonbok, och hon visste inte vilken som var vilken. Nackdelen var att jag inte heller gjorde det, men Emelie ringde runt för att lista ut vem som var vem ohc tillslut hade alla sina vanliga namn igen.
Nu väntar jag på att pappa ska komma hem med maten och sedan ska jag fortsätta julstäda.

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0