17 dagar kvar...

god, hm, förmiddag, antar jag.

idag vaknade jag vid nio, och det är ganska tidigt för att vara jag. jag har duschat totte, och jag tror nästan att jag blev lika blöt som honom. han skakar sig alltid när vi sprutar vatten på honom, och resten kan ni ju lista ut själva.
har inte hunnit med med så mycket annat, kollade på slutet av Arn med pappa, vi såg aldrig den igår, vi valde the wedding crashers istället. En film som jag aldrig kan tröttna på! Vi spelade lite poker också, jag gick all in på par i tvåor, haha.

Anna har sagt att hon ska fixa en header åt mig, hon är jätteduktig på det!
Tror att jag ska gå och tjata på pappa att han ska börja med lunchen, magen kurrar.

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0