15 dagar kvar...

nu börjar det närma sig! jag ska kanske få en fjällräven i julklapp, men är inte riktigt säker på om jag vill ha det...
igår klippte jag mig upp mtt hår och det blev bra. jag blev väldigt nöjd med det.  emelie och karro var med mig, och jag tog lite bilder.

idag vaknade jag med världens halsont, så jag fick åka hem från skolan. jag och sofia körde pengaleken, när man ska slå så hårt man kan med en enkrona på varandras knoge. Sofia blev alldeles blodig, för jag fick sån fart på pengen, medans hon aldrig träffade.
Nu sitter jag  i allafall och äter mina älskade potatisbullar och kollar på one tree hill medans klassen har nutidsorientering.










1. Emelie och Karro flummar i min soffa.
2. Emelie dansar när vi är ute med totte.
3. Emelie skrattar.
4. Smurfarna

Kommentarer
Postat av: emelie

2 hot 4 u ;)

2008-12-11 @ 19:45:18
URL: http://emelinord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0