1 december(!)

my god, redan december? 24 dagar kvar till julafton!
har varit slarvig med bilduppdateringen, borde ha tagit med kameran igår till cupen, men icke, så långt tänker inte lilla jag. lägger därför in lite juliga bilder som kanske hjälper oss med julkänslan, eftersom vädret inte är så mycket till hjälp.
Ikväll är det 90210, inte så oväntat har jag redan fastnat för det.

Annars idag har jag varit i skolan, för första gången på en vecka, och jag är redan trött på det. mitt biologiprov får jag göra senare om jag vill, och det är ganska skönt. har faktiskt inte kommit efter så mycket i skolan, tack profildagar! har bara engelskan som jag ska göra,  emelie och jag ligger lite efter med det. Franska prov idag, hade 45/48.



               


    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0